Sevgili Anneler, hatta anne adayları ve hatta anne aday adayı dahi olmayanlar, siz de bir itirafım var diyorsanız, ekibimize katılabilrsiniz. Arzu edenler itirafcianne@gmail.com adresine, varsa blog adreslerini de yazarak mail gönderebilirler. Ha, yok ben uğraşamam derseniz adsız olarak, yorum da yapabilirsiniz. Kayda bile gerek yok. Bilgilerinize.

10.10.10

Gelin Siz de Katılın Bizlere!



Annelerin içlerinden geçen ama bir türlü yazmaya cesaret edemediklerini paylaşalım diye kuruldu bu blog. Burası bir itirafname platformudur. İsminizi yazmak zorunda değilsiniz, herkese kapımız açık. Alın kahvelerinizi, kurulun koltuklarınıza. 

Ya yorum yaparak katılın itirafnameye, ya yazar olun, ya da haftanın itirafını belirleyen kişi olun. Size kalmış. Kimliksiz de katılabilirsiniz buraya. Blog yazarı da olmak isterseniz ne ala..  

3 yorum:

Ozguranne dedi ki...

şerefsizim aklıma gelmişti:)

ece ve annesi dedi ki...

ben de takipteyim : )
deli annede bazen bana çok yakın yaa hem de ben tek çocukla : )
sevgiler..

Tibetin annesi dedi ki...

yazacam ama... nereden başlasam bilmiyorum :P