Sevgili Anneler, hatta anne adayları ve hatta anne aday adayı dahi olmayanlar, siz de bir itirafım var diyorsanız, ekibimize katılabilrsiniz. Arzu edenler itirafcianne@gmail.com adresine, varsa blog adreslerini de yazarak mail gönderebilirler. Ha, yok ben uğraşamam derseniz adsız olarak, yorum da yapabilirsiniz. Kayda bile gerek yok. Bilgilerinize.

3.11.10

Rezil bir itirafım vaaaar!

Çoktandır içimde tutuyordum bunu, sağolsun İtirafçı Anne sayesinde açıklayacak ve muradıma ereceğim. Ha açıkladım, ha açıklayacaktım yoksa. Geçenlerde bir deprem oldu ya hani. O sıradaki pozisyonumu yazmazsam çatlayacagım. Akşam saatlerinde olmuştu değil mi. Büyük çocuk yatakta uyku sıkıntısı çekiyordu. Ay, uf, uykum yok, ayy patlicam şimdi gibilerinden. Ben devamlı ona laf yetiştiriyorum.Küçük 4 aylık bebek, ana kucagında ve benim yanımda. Ben bir yandan ayagimla bebegi sallıyorum ve bilin bakalım o sırada başka ne yapıyorum, bilemediniz, bir elimde cımbız bir elimde ayna işimi görüyorum. Ama durun, daha bitmedi, bu sırada nerdeyim onu da bilirseniz hepinize 100 puan, tahminleri alayım?

M.

10 yorum:

ELİF dedi ki...

Banyoda :)

Adsız dedi ki...

Çatı ?

Deli Anne dedi ki...

Az önce çıktığım, bir saat kadar durduğum, kesnlikle terapiye uğradığım yerde..

karmaşıksarmaşık dedi ki...

sisst kizlaaarrrr...ah ne itiraf edilecek seyler var da ,nasil korkuyoruz anlatmaya ,ya beceremezsek gizli kalmayi ,ad soyad ,mail adresimiz de cikarsa itirafin yanina...burda matematik profesörü arkadasima sormak isterim ,(ona göre acicam kirli cikiyi) güvenlik isi tamam mi..... ay ben korkarim böyle seylerden...

Adsız dedi ki...

aman sende nerde olacaksın dört aylık bebekle.tabıkı yatak odasında:):)

Başak dedi ki...

klozetin üstünde?

Milena dedi ki...

Tebrikler herkese ama özellikle Başak sana.. :)

Nihal M. dedi ki...

ben bilemedim??? cevap ne???

Bulunur Hint Kumaşı dedi ki...

Yok artık:))

anne kaleminden dedi ki...

ilk aklıma gelen yer :)