Sevgili Anneler, hatta anne adayları ve hatta anne aday adayı dahi olmayanlar, siz de bir itirafım var diyorsanız, ekibimize katılabilrsiniz. Arzu edenler itirafcianne@gmail.com adresine, varsa blog adreslerini de yazarak mail gönderebilirler. Ha, yok ben uğraşamam derseniz adsız olarak, yorum da yapabilirsiniz. Kayda bile gerek yok. Bilgilerinize.

21.12.10

Eyvah Kocam Hasta!

Bugünün anlam ve önemine binaen yazmadan edemedim. Tut, tut patladığımı hissettim.. İyi ki varsın itirafçı anne. 

Evimin erkeği, yuvamın asli varlığı, pek muhterem kocam hastalandı.. Mümkün olsa da herkes kaçsa ve canını kurtarsa! Aman Yarabbi! surat bir karış, sanırsın evde herkesle küs, çocuklara gülümsemeye bile mecali kalmamış, bana hepten dargın.. ki sahiden de dargın.. meğer çocuklar gibi hasta olmadan bir gün evvel huysuz da oluyormuş. Dün geceki huysuzluğu ve şimşek hızıyla mağara adamına dönüşü hastalığına alametmiş.. e ben de mağara kadınına dönüşünce hatta amazon kadınına ve iyi harbedince darılmak düştü bahtımıza gece. 


Gitmiyorum üstüne.. İyice çekilmezlik olacak diye.. Zaten çocuklarla kapışmaktan biçareyim.. Küçüğü diş çıkardı çıkaracak ve pek sevimsiz.. Uyumuyor, uyutmuyor.. Bir de üstüne koca kahrı hele ki hasta koca kahrı hiç çekilmiyor!

Ah bu pek güçlü (!) erkekler! Ufacık bir üşütmede dağ gibi serilirler.. Sonra da bize tüm gün ne yaptın ki, derler.

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun , en kısa sürede iyileşirde sizd e bu çileden kurtulursunuz.mağara dönemi iletişim açısından oldukça zor bir dönemdi, hasta bir erkeğide düşününce işler hepten çekilmez oluyor...Çocuklar bile hastayken daha insaflı oluyor bence...Sağlık sizinle olsun...

Ayla dedi ki...

Bu modeller aynı demek. Geçen perşembe eşim hastalandı ama 6 yıldan beri böyle hastalandığını ve yattığını görmedim.Tamam üzüldüm hastalığına ama en sonunda dedim ki ya görende mikrobu alıp bizzat elimle boğazına benim yerleştirdiğimi düşünecek bu surat ne böyle.Öyle huysuz öyle huysuzdu ki aman o gunleri geride bıraktık şükürler olsun ki ,Kolay gelsin sana

Tibetin annesi dedi ki...

benimkiyle de hiç tartışılmaz, bir söyler, bin işitirsin...

Kuzzine dedi ki...

Haklısınız ...kocalar kesinlikle hasta olmamalı....naz, naz, naz...o dönemde en iyi anlaştıkları şey televizyon kumandası ...:)Size kolay gelsin...ve çabucak geçmiş olsun !!
sevgiler ,çiğdem

ahsen58 dedi ki...

benimki de hastalandığı zaman hiç çekilmiyor küçük çocuklar gibi ilgi istiyor hastalandığı zaman ne yapacağımı şaşırıyorum ama ben hastalanınca fazla umursamıyor ama bu erkekler hepsimi böyle acaba yoksa sadece benimkimi böyle

Aygül dedi ki...

:)gülesim geldi çünkü aklıma kendi eşimin hastalandığındaki halleri geldi. Az bir üşütse yatağı, duvarları yumruklar.Öksürüken görmeniz gerek:)))Ablam eşine der ki Çocuğu sen doğursaydın kesin hala lohusa kurdelesiyle dolaşırdın:)))Aynen benimkide öyle.Bakmayın aslında kadınlar daha güçlü varlıklar.Kalın sağlıcakla:)))

Fashion Confessions of a Mommy dedi ki...

Gulmekten oluyorum. Benimde esim dun butun gun hastaydi ve ayni durum. Erkekler de bir cocuk vallahi.

Defne.
https://fashiondivamommy.blogspot.com

seyabb dedi ki...

canımmm kıyamam.İnan aynı şeyleri bizde yaşıyoruz.Ama bizim mağara adamlığı ve amazonluk daaha uzun vadeli oluyor.Nedenmi?Kan tahlili yaptırdık.Bende hiçbirşey çıkmadı.Eşimde tansiyon kollestrol allah ne verdiyse.Adamcağız o gün bu gündür bana sinirli sinirli bakıyo ay.Kendimi suçlu hissediyorum yaaaaaaaaa.Geçmiş olsun canım kardeşim.

Your style is your signature dedi ki...

öncelikle çok geçmiş olsun.

sanırım erkeklerin genetiğinden! evde annemle ikimiz babam hasta olduğunda kaçıcak delik arıyoruz "yeterki sen iyileş biz hasta olalım" diyoruz :) erkek arkadasım da öyle , yıllardır her hasta olduğunda küçük bebek gibi ilgi bekler ,mızmızlanır.. erkekler hastalık konusunda biz kadar dirayetli değil sanırım :)

ELİF dedi ki...

Sanırım en şanslı benim, benim adam hasta olmaz, olsa da kabul etmez:)