Sevgili Anneler, hatta anne adayları ve hatta anne aday adayı dahi olmayanlar, siz de bir itirafım var diyorsanız, ekibimize katılabilrsiniz. Arzu edenler itirafcianne@gmail.com adresine, varsa blog adreslerini de yazarak mail gönderebilirler. Ha, yok ben uğraşamam derseniz adsız olarak, yorum da yapabilirsiniz. Kayda bile gerek yok. Bilgilerinize.

11.11.10

Eş ve kayınpeder

Eşiniz yaşlandıkça babasına benzediğine dikkat ettiniz mi? Babasına benzesin birşeycik olmaz diyenler olabilir tabe ancak bu benzerlik tiksindiğiniz bir sürü hareket olarak yansıyorsa size, o berbat bir şey olur işte. Benim eşimin babasıyla pek hazzetmeyiz birbirimizden. Biliyorum o da beni sevmez, istemez. Açıkça bir şey de söylemez, alttan altta işler, kaynana gibi yani. Samimi değildir, her işe karışır, her konuda konuşur bilir bilmez ve en önemlisi devamlı negatiftir, eleştirir, karısının her lafına tiksinerek cevap verir. Eyvahlar olsun ki eşim de yaşlandıkça giderek ona benzemeye başladı. Her şeye karışmayave devamlı olumsuz olmaya .. Burası iyi oldu ha, normal bloguma asla yazamazdım bunları. Eşim duysa kıyamet kopar çünkü nasıl babamla ilgili konuşursun dye.

10 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

geçen gün bana söylediği bir laf üzerine "için nasıl hazmetti bana böyle konuşmayı" dedim, kalakaldı. babasına mı benzedi bilinmez ama zamanla tahammül sınırları azalıyor sanırım. tabii benim de :)))

Nihal M. dedi ki...

:)))
buldum geldim burayı tesadüfen :))
süper eğlenceli :)))
diğer kısmında üzülüyorum çok :((

keşke benim kocamda babasına benzese sonraktan...Babam çok geniş insandır ve pozitif ötesi...
ama eşim annesine benziyor bıdbıdlığıyla obsesifliğiyle:(((

Nihal M. dedi ki...

ben karıştırmışım genel bir platformmuş :(( baştan ilk okuyunca deli annenin yeri sandım :(((
özür özür..

Deli Anne dedi ki...

Nihal'im bir nevi benim yerim :) içini dökmek istersen gel buraya da..

gül dedi ki...

bence çok önyargılımı davranıyoruz açaba nasıl bakarsan öyle görursun bizlerde öylemi yapıyoruz?aslında insanlara pozitif bakmak lazım diye düşünüyorum ve diyorumki tatlı dil yılanı delıyınden cıkarır.kendınıze iyi bakın ve banada ugrarsanız sevınırım.

Bulunur Hint Kumaşı dedi ki...

Kocamın yaşlanmasına gerek yok, şimdiden babasına benziyor, hatta bu işine geliyor:(

ahsen58 dedi ki...

bende eşimin babasına çekmesini isterim kayınpederimin huyu çok güzel ama eşim aman aman annesine çekmesin siten çok güzel çok hoşuma gitti her zaman takibimde olacak sevgiler

seyabb dedi ki...

Hehe sabah sabah çok güldüm.Bence eşin kızmasın insanın içinde biriktirmesi kadar kötü birşey yoktur bence.Benim kayınbabamda eşine kızarak cevap verirdi eşimde öyle ama eşimde sende giderek annene benziyorsun diyor.Annemin huylarını hiç yazmayayımmmmmmmmm:)

ELİF dedi ki...

Nefret ediyorum giderek babasına benzemesinden...

annesiningülü dedi ki...

bende farkettim bizimkindeki benzerliği
işin garibi iyi değil babası ile arası ve benzemeye başladı
ben nefret ederim. durumu düşününün yani
daha da garibi benzemeye başlamasını sevmeye başladı ya :(